Monday, August 29, 2016

Salad Ayam

Assalamualaikum
Morning semula.
Sihat?

Dah sarapan ke?
Menu ringkas pagi ni salad ayam buat inceksuami. Anak anak sarapan nasi,ayam goreng dan telur mata.

Ummi? Telur dadar je kot?korang yang tak Puasa sunat tu sarapan apa?

Ada yang minat nak jadi dropship instant shawl brand.#escarves?WhatsApp 0143684369.

www.tips-fb.com

4 comments:

Myra Jay said...Reply To This Comment

Woww! walaupun nampak ringkas tapi ternyata sangat sedap! kan? :)

Mila@Rimbun said...Reply To This Comment

telur dadar kosong jer arini hihi

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kalau dah puasa ni, nampak sayur yang tak dimakan pun tu pun terasa sedap di anak tekak, LM...

Hari ni saya terjun katil. Anak-anak dan suami semua makan 'instant' aje - biskut coklat Oreo dan kek pisang ^_^

Saya pulak puasa tapi baru pukul 10 pagi dah terasa lapar! Macamana ni...

Travelog Sunyi said...Reply To This Comment

arrgghhh..sedapnye kak.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...