Friday, August 12, 2016

Salam Jumaat

Assalamualaikum..

Syukur..bertemu lagi di pagi jumaat . Busy ke korang?mesti syok arini last kerja minggu ni kan?mana yang cuti tu lagi lah syurgaaaa

Hihi..dugaan pagi ni terlewat bangun. Sedar sedar  bas sekolah sekolah dah Hon dua kali..aduh duh

Baby Ariz pun bangun awal,menangis minta dilayan. Peluk kaki ayah yang solat sampai bengkak mata...

Moga...permulaan hari yang sikit kacau bilau ni membuahkan rezeki yang hebat..moga dapat untung banyak bisness hari ni.

Paling best,kakak maisarah balik arini.yeayy

www.tips-fb.com

3 comments:

Yana Libra said...Reply To This Comment

moga bisnes dimudahkan yee :)

hainom OKje said...Reply To This Comment

Biasalah....ada masa mmg terbabas bangun tu hihi. Kalau dah terbabas mng kacau bilaulah jadinya

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya ni lately alarm tak berbunyi langsung pulak atau pun saya yang memang tak sedar langsung alarm berbunyi! Ni penangan terlebih tidurlah ni. Saya memang tak boleh kalau terlebih tidur, semua rutin ke laut dalam jadinya!

Wah, bisnes makin kencang ya, LM ~_^ Tahniah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...