Wednesday, September 21, 2016

Wordless Wednesday

Assalamualaikum..

www.tips-fb.com

8 comments:

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Kalau dah banyak macam ni memang boleh tiap hari buat jus markisalah ye dik.. Subur betul kakak tengok geram:)

Diana Rashid said...Reply To This Comment

Ada buahnya ke??Untung la jiran sebelah..heheh

Warisan Petani said...Reply To This Comment

Ni namanya gila daun.
kena buang sebahagian daunnya untuk menggalakkan pembentukan bunga.

LM said...Reply To This Comment

Tp buahnya terlalu byk.x smpi sejengkal ada sebijik.penuh.bergayut 2.kena proses buat cordial la pasni kot

LM said...Reply To This Comment

Byk giler buah.bergayut kat rumah jiran gak.haha

LM said...Reply To This Comment

Btl kak..banyak sgt

Mummydearie said...Reply To This Comment

Kalau saya tak baca komen-komen yang sebelum ni, saya tak tahu pun pokok apa ni, LM ^_^

endafiraz said...Reply To This Comment

salam...mmg geram sangat tengok pokok markisa lm, saya pernah beli di kedai buah fruz mart di tmpt saya ni....terkene yg masam....huhu..

-endafiraz-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...