Wednesday, October 5, 2016

Biskut Cap Ping Pong

Assalamualaikum
Salam asar semua.

Busy ke..hehehe.LM take five jap makan biskut cap ping pong. Kalau sebut depan anak anak sorang tak tau..

Biskut cream cracker memang byk. Pelbagai brand.tapi sejak kecik biasa makan yang ni, memang ngap tekak yang ni kalau untuk mencicah air.

Kalau brand Julie's tu yg butter sedap makan.gitu je.

Kalau syafiq dia sebut biskut masjid. Sebab dia kenal biskut ni kat masjid.wajib bagi air kopi sebab dia cicah kat masjid dengan kopi o.hahaha

Murah je dulu biskut ni.skrg dah rm4+

Biskut makin mahal,maka baik makan nasik kalau lapar.Ekeke.

Okey la,nak sambung mencicah, pastu nak melipat baju pulak..huhu.

www.tips-fb.com

2 comments:

Norhayati Mohd Isa said...Reply To This Comment

Macam nak mencari biskut pulak akak ptg hari LM..
Baca entri ni..
Dulu tu lah biskut akak masa kecik2..
Sedap cicah dgn kopi 0 ..

Ann Ishak said...Reply To This Comment

saya pun suka sangat biskut cap ping pong lepas tu ganding pulak dengan nescafe susu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...