Tuesday, October 4, 2016

Upah

Assalamualaikum


Alhamdulillah selesa dah harini kan?hari pertama sekolah selepas cuti panjang.


Mujur semua anak anak okey bangun pagi, baby pun tak meragam walau tetiba rumah sepi ayah,abang dan kakak.


Lepas baby ariz teman ummi pos shawl,ummi upah air. Sian dia tadi takut lelaki cina beratur jelaskan kami. Orang tu senyum kat dia. Dia Punya takut sampai peluk leher ummi nak.tercekik rasa.


Tak nangis tapi dia meronta ronta dan merah bawah mata. Siannye..huhu.takpelah,ummi upah air la ye dik. Sian adik ketakutan. Orang tu senyum je kot,LM tak pandang sangat,takmo orang tu rasa bersalah bila baby meronta gitu.hehehe.


www.tips-fb.com

2 comments:

Ann Ishak said...Reply To This Comment

mesti baby takut dekat orang tu, sian baby

ejulz said...Reply To This Comment

perghh. layan dutch lady.. hehehe

Jemput singgah tgk entry terkini k.. :)
Jom join contest ni.. senang je.. tak perlu buat entry.. SHARE & #TAG CONTEST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...