Wednesday, November 2, 2016

First Day Memang Begini

Assalamualaikum

Uhukkk first day sekolah setelah cuti panjang memang begini.

Bangun lewat!!! 6.25 pagi baru sedar. Baby ariz pulak sibuk menyusu takmo lepas. Sementara ayah kejut anak anak ummi berdebar atas katil sebab pakaian sekolah tak gosok lagi:(

Dup dap dup dappp jantung . Nak suruh ayah gosok segan pulak. Kantoi tak siapkan dari awal. Segan wehh.

Semalam balik hantar kakak asrama jem giler. Sejam lebih baru sampai rumah. Kaki krem sungguh tersangkut dalam jem . Dengan stress baby ariz menangis, nak beriba, kejap nak susu. Siyes bahaya giler dia nyusu sambil ummi pegang stereng. Rasa nak jerit nangis situ gak.

Tapi dia ni pesen isap susu jap je. Saja nak manja..dengki ummi drive sebenarnya. Sebelum lampu hijau dia dah duduk semula seat dia ...cuma, keadaan tu buat ummi rasa nak tinggal kereta tepi jalan. Jalan kaki je balik.wakaka.

Sebab stress...malam tak buat apa.ada tempahan kek pun tak mampu buat, tunda arini je la..

Moga perjalanan hari ni berjalan lancar.amin.

Ummi memang kalut.ahakss. Mujur sempat goreng nasik dan cempedak untuk sarapan ayah tadi.

www.tips-fb.com

2 comments:

Mama IDIRIQ said...Reply To This Comment

samala..saya pun terbabas jgk hari ni..tapi nasib la sempat jugak datang opis.

Ann Ishak said...Reply To This Comment

semoga hari ini umi lebih tenang ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...