Monday, November 28, 2016

Hand Mouth Foot Disease

Assalamualaikum

Isnin..yeayy dah cuti sekolah. Lepas balik dari masjid suami terus ke kedai cari bahan nak buat kuey tiaw goreng. Pukul 7 lebih dah siap sarapan..Alhamdulillah rezeki..

Tukar chef sejak mabuk ni. LM alahan teruk memang tak boleh bau bahan yang ditumis. Lepas suami ke opis, sambung bergolek kumpul tenaga ..huhu. Bangun packing barang dan pos tudung yang dropship hantar order.

Anak anak tersayang tiga orang kuarantin. Sakit tangan kaki dan mulut sejak khamis lepas,tapi tau sabtu lepas.ingatkan ulser biasa je. Bila dia kata sakit macam trabajar terus bawa klinik. Azhad dah segar sikit, syafiq baru nak mula..melepek demam ..siannye. Acha dah okey sikit..

Ni kali kedua syafiq kena. Dulu dia kena masa 3 tahun, LM pun terjangkit sama . Pedihnya kena ...masa hamilkan baby ariz pulak tu.

Doakan tiga anaknda LM cepat sembuh ye. Sian tengok tak boleh makan. Lapar tapi tak boleh masuk makanan.huhu..

Maka, bila sakit..tak dapat hantar adik ad pergi kem tahfiz kat sabak bernam semalam. Sian adik ad. Moga ada program lain untuk cuti sekolah ni..

www.tips-fb.com

2 comments:

najihah sahami said...Reply To This Comment

Alahai..siannya kak. Semoga cepat sembuh ye 3 orang permata ummi. Bagi minum air kosong banyak2 kak.

Liyana Anuar said...Reply To This Comment

siannya..moga cepat sembuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...