Friday, November 25, 2016

Last Day

Assalamualaikum


Hari terakhir sekolah, tugasan jemput kak maisarah ummi yang pikul kali ni sebab ayah meeting petang sampai jam 8 malam. Maka, orang mabuk terpaksa gagahkan diri pecut ke asrama ..


Tunggu dalam kereta je, tak mampu nak tolong kakak angkat barang.


Alhamdulillah..dah cuti sekolah. Takda plan apa lagi, sebab ahad dah nak hantar adik ad ke kem tahfiz di sabak bernam. Kalau nak makan angin telan asap pun lepas habis habis kem la kot. Kem tak lama, kali ni 20 hari saja, berbanding tahun lepas 1 bulan.


Meriahla cuti sekolah ni..hihi.

www.tips-fb.com

4 comments:

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Kalau Johor hari ini dah dondang-sayang dah
Semalam dah last day
Cuti sekolah memang meriahlah dgn kat dapur dan melipat pakaian tak berhenti kan..kan...:)

Mazniza Mustapa said...Reply To This Comment


dah nak cuti sekolah 😍 bestlah jalan kosong sikit. Kalau tak pagi sesak sangat. Hehe

Warisan Petani said...Reply To This Comment

Bila anak2 ada kt rumah, bertambahlah kerja2 mak bapak.
Asap dapur pun bertambah2.

Amin Hakim said...Reply To This Comment

Dah boleh berjimba nie.. yeahhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...