Thursday, November 24, 2016

Perutku Dah Kelihatan

Assalamualaikum...

Uhuk....nampak tajuk? korang rasa apa ?

dulu kan, masa LM baru pertama kali hamil, sungguh tau, memang nak sangat perut ni cepat besar. Nak pakai baju hamil wakakaka. Tapi percayalah..bila dah masuk umur 35 tahun ni, hamil trimester pertama buat diri tak suka nak orang nampak perut ni.

Korang tau la kan...3-4 bula pertama kan perut tu buncit ala-ala boroi gituw...haaa nanti orang ingat perutku buncit, padahal kita hamil. sobss. Semalam keluar pergi makan, LM sarung jubah. Sebab tak makan dari pagi usap perut konon nak fikir..alahai meleper perutku. sekali..Oh no!! tersembul suda perutku.

Rasa macam erkk???

Okey..bulan depan adik nak nikah, maka memang LM tak boleh la pakai baju nikah LM tu masa majlis nikah dia sebab sah la nanti nampak pewut.ekeke..kena cari baju lain la, tak boleh baju kurung moden..haha. 

Best ke hamil? hurm..perasaaan tu best, cuma melayan mabuk moning sickness yang bukan hanya di masa pagi tu yang buat kita rasa arghhhh stress. tengok cahaya pening. Lidah rasa tawar. Makan buah rasa awar, asam pedas rasa pahit, bubur rasa loya..dan perasaan nak tido sepanjang ...

dulu hamil gini ak? rasanya lebih teruk kot? ke...kali ni gelombang yang teruk tu belum sampai? ahaha. 

nota kaki:doakan LM sihat, segar dan cergas ye.


www.tips-fb.com

2 comments:

Ann Ishak said...Reply To This Comment

semoga LM takdelah morning sickness teruk

Mazni Azmi said...Reply To This Comment

Masa macam ni, masuk tren senang dapat tempat duduk. Hehe. Layanan istimewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...