Tuesday, December 13, 2016

Muntah Dan Pitam

Assalamualaikum


Muntah dan pitam...melarat, tak mampu nak tanggung  dah. 


Duduk pun pitam gelap mata, maka terpaksa serah diri kat doktor.. Tekanan darah okey, gula pun okey, hb pun okey..tapi akibat keterlaluan muntah badan dah lembik, garam dalam badan dah menurun.



Takmo drip?usaha dulu minum 100plus edge ni. Kalau tak okey gak redha je la kena gi spital.

www.tips-fb.com

2 comments:

Mazni Azmi said...Reply To This Comment

Semoga sis lydia miza cepat sembuh. Kenapa muntah dan pitam ni?

Diana Rashid said...Reply To This Comment

ni yang saya takut nak mengandung lagi..hahah..sebab masa mikhail pun jadi gini jugak..mula2 muntah2 je..pening2..nak pitam..lama2 darah makin rendah, gula makin rendah..adoi..dok terasa2 lagi ni..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...