Friday, December 16, 2016

Salam Jumaat

Assalamualaikum..sihat semua? LM layan pening..mabuk teruk juga hamil kali ni. Hurmm kumpul tenaga nak mencuci baju pun tak mampu bangun lagi..sobs

Apa plan harini? LM jalankan rutin harian saja, esok dah nak ke sabak bernam awal pagi, nak ambik adik ad kat kemtahfiz program penutup mula pukul 9 pagi.

Plan nak sarapan kat kuala selangor mencari nasik lemak rendang kerang kat satu kedai tu..ops LM bukan penggemar kerang ye..tapi teringin sangat.nyumss

Err busy sebenarnya harini, banyak parcel nak kena bungkus dan pos tapi layan mabuk sampai sekarang tak mampu bangkit lagi. Lepas sarapan, suami kerja je terus berehat.huhu

Kandungan alhamdulillah sihat, sangat aktif, haritu scan kemain dia syok main ke.atas bawah macam main payung terjung. Kata doktor kemain lagi dia menari nari. Kebetulan dia tak tido, dapat la tengok aksi dia ..perut masih kosong, bebas la dia bergerak ke atas bawah

Korang sarapan apa pagi ni?

www.tips-fb.com

4 comments:

Ann Ishak said...Reply To This Comment

makan roti 2 buku dengan secawan nescafe :D

Siti Rohaida Yusof said...Reply To This Comment

salam jumaat....nanti dah besar sikit hilanglah mabuk tu

Liyana Anuar said...Reply To This Comment

bestnye..dah complete ye? :)

Mazni Azmi said...Reply To This Comment

Tahniah, baru tahu Lydia hamil sekarang ni. Semoga kuat 😍😍

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...