Sunday, January 22, 2017

Ahad Minggu Ini

Assalamualaikum..

Ahad yang sedikit lemau..huhu. K
Letih balik lewat dari hospital jempol semalam masih tersisa.

Bersiap dan terus ambil kak maisarah bawa outing. Bawa sarapan, dan terus hantar ke klinik sebab dia tak.sihat.

Lepas dropkan kakmaisarah dan ayahnya terus lelaju balik rumah letak stok tudung di pagar( sebab agent LM nak restock). Lepas tu pusing pula ke klinik jenguk kak maisarah.

Siap urusan kat klinik.mencari bahan basah terus balik rumah. Tup tup agent sorang lagi pula nak restock tudung. Lelaju packing dan minta acha pas kan. Tak sempat nak keluar, kalut nak masak.

Alhamdulillah..walau lewat lunch lauk sambal cili api ikan keli dan sayur kobis ummi licin..berbaloi memasak.hehehe

Sempat baring sampai terlelap sebelum hantar kakmaisarah balik asrama. Letihhh..

Rasa kejap sangat cuti hujung minggu. Errr terasa nak makan kek la, adudu..nape tekak ni meragam ni? Opss dapat makan nasik goreng sedap, laici kang pun dap juga kan? Haha..meragam je tekak.

Esok dah isnin..hurmm

www.tips-fb.com

2 comments:

Mazni Azmi said...Reply To This Comment

Sibuknya ahad lydia miza ya 😃
.
Siap ada ejen tudung lagi
.
Syabas

Acik Erna said...Reply To This Comment

Alhamdulillah LM kalau tekak rasa nak makan macam2..syukur masih berselera.acik ni tekak selalu.meragam sejak kurang sihat..semua tak selera..kena paksa makan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...