Tuesday, February 28, 2017

Lopes

Assalamualaikum

Alhamdulillah masih bernafas ke hari.ini. Cuaca agak panas hari walau malam tadi hujan lebat.

Pagi ni ngidam nak lopes. Lama betul teringin, tapi.orang yang jual tu kemalangan. Maka gigih la buat sikit lopes guna noxxa saja pagi tadi.

7 minit je pun malas nak buat kan? Haishh ibu hamil suka membeli sebenarnya.hahaha.

Sempat goreng nasi goreng kampung untuk sarapan suami. Dia beli pula nasik lemak telur dan mee goreng. Meriah la sarapan kami pagi ni. Alhamdulillah..

Korang sarapan apa pagi ni?

www.tips-fb.com

3 comments:

Acik Erna said...Reply To This Comment

Tahniah LM boleh buat lopes sendiri acik pun beli je

aryan azra said...Reply To This Comment

sedapnya kuih lopes

Norhayati Mohd Isa said...Reply To This Comment

Sedapnya lopes..
Lama tak mkn..
Kira rajin melopes mak buyung ni 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...