Sunday, February 5, 2017

Pagi Ahad

Assalamualaikum..

Morninggg. Hai hai korang. Apa projek pagi ni? LM pagi pagi da busy email sana sini sibuk nak restock stok instant shawl Escarves.

Anak tido lagi sempat la nak mengadap laptop, kalau tak..kita taip dia pun sama nak menaip.Hihi.

Sarapan apa pagi ni korang? LM belum siap lagi, baru nak goreng mihun sementara tunggu orang datang beli shawl.

Alhamdulillah..busy pun hati senang. Tak busy mana pun.takat susun shawl, pos dan kira kosong kosong dalam akaun sambil jaga anak..hehe. Ni lah rutin online bisness mama(cam pelik ayat tu.
ahaks) kot?

Okey la..LM nak sambung kerja, adik.syahim dah bangun mula panggil mi! Mi!.. Nak ummi melekat je kat dia.hihi

www.tips-fb.com

3 comments:

Sheila Adziz said...Reply To This Comment

pg ni akk baru masuk keje... Allhamdulillah, semoga LM dimurahkan rezeki, takpe bz berbisnes janji rezeki halal... :)

Liyana Anuar said...Reply To This Comment

banyak sale ye? Alhamdulillah :)

efa said...Reply To This Comment

waah byk tempahan tu kak...hehe moga murah rezeki akak selalu amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...