Sunday, April 23, 2017

Menu Pertama Selepas Insulin Pertama

Assalamualaikum

Insulin pertama, debar? Takut? Semua ada.

Makan malam semalam sampai sebelum maghrib lagi ..6.30 kot, tapi dorang dah pesan, jangan makan dulu puan . Cucuk insulin dulu nanti baru makan.

Ops check gula pula.. Tapi bacaan 4.7 sangat rendah. Dorang berkejar call doktor pula nak tanya kena cucuk sekarang ke? Dos camne sebab bacaan rendah sangat walau makan petang pukul 3 lebih petang.

Pung pang pung pang..sayang 3 nurse duk cerita cara nak cucuk insulin. Buat muka comel pun tak guna, sah kena gak cucuk.huwaaa

Kali pertama nurse buatkan, nanti lepasni kena belajar buat sendiri. Ahaaa mahir la LM bab cucuk cucuk pasni. Arghhh ngeri.

Makanan tu sikitnya la hai, mujur gigi i rapat, selit gak celah gigi. Wakaka. Tu ayat sentap bila laki datang . Cerita kat laki lapar rasa macam nak mati ..hahahhaa.

www.tips-fb.com

3 comments:

JAMIL HASHIM said...Reply To This Comment

assalamualaikum.
sabar dan tabah menghadapi dugaan ini

Mila@Rimbun said...Reply To This Comment

moga dipermudahkan semuanya

Mummydearie said...Reply To This Comment

Salam LM,

Kena warded rupa-rupanya ya. Saya ni dah banyak tertinggal entri, makanya tak tahulah mana hujung pangkal cerita nak dikejar dulu ^_^

Apa-apa pun saya doakan LM dan kandungan sihat hendaknya ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...