Monday, May 1, 2017

BBQ Hari Buruh

Assalamualaikum..

Hari buruh kami tak ke mana pun, cuti panjang tapi semalam kak maisarah tuusyen, arini petang dah nak hantar dia balik asrama. Maka, aktiviti pagi ni bbq saja la. Buat persiapan selepas sarapan tadi.

Ayah beli roti canai, tapi sebab bsp buat sendiri tadi kat rumah(suami buatkan) maka LM terus cucuk insulin dan sarapan roti dan milo je.

Balik pasar bawa lauk untuk bbq dia beli roti canai, anak anak je yang makan. Ni pun tak buat lagi bsp ke2, untuk after meal. Tadi dah termakan longan la pulak. Adudu.

Ringkas je bbq kami, cuma nasi putih dengan ayam, daging dan kambing je, tambah sosej kot jap lagi. Udang dan sotong tak larat nak siang, dah pening lalat ni, demam dari kelmarin.

Korang ke mana ? Jalan jalan carik makan ye?

www.tips-fb.com

1 comments:

Diana Rashid said...Reply To This Comment

kami tak kemana2 pun cuti ni..Ayahnya sibuk dengan motor..rajin sangat pi cat lain motor dia..Maisara pulak dah start periksa sekola agama .JADI BERTAPA KAT RUMAH JE LA..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...