Monday, May 8, 2017

Salam Isnin

Assalamualaikum..

Apa khabar isnin kalian? Alhamdulillah LM dan anak anak sihat saja. LM la dah berapa hari batuk berkahak sampai sakit dada.

Tak busy mana, busy dengan rutin.harian saja. Menanti penuh debar 5 minggu lagi kehadiran orang baru.

Alhamdulillah hasil skodeng sabtu lepas, baby AS sihat, aktif dan tak songsang lagi. Harap keadaan gula terkawal, takda masalah apa apa dapat lah LM lahirkan dengan normal macam yang 5 orang anak lain tu.

Okey la..nanti kita sambung borak, nak cucuk insulin dulu, nak sarapan..nak packing order..bla bla bla banyak kerja.hehee.

Salam rindu kat korang. Lama tak menaip kat sini .sobs

www.tips-fb.com

1 comments:

Mummydearie said...Reply To This Comment

Lama juga tak singgah sini, LM. Masa memang tak mengizinkan apatahlagi bila dihimpit kemalasan.

Semoga segala urusan LM berjalan dengan lancar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...