Friday, July 14, 2017

Hai

Assalamualaikum..
Salam jumaat.

Hai acik semua...disebabkan manja sangat ummi masukkan saya dalam buai.

Tapi bila alas bantal atau tilam dalam buai saya takmo. Tak rasa macam ummi saya peluk. Saya nangis minta riba juga.

Ummi saya nak makan pun depan buai. Nak minum pun kadang tak sempat. Lepas makan terus ummi ambil saya.

Peace..jangan kecam saya ye acik acik semua. Masuk buai kejap je tu pun sentiasa ummi pantau. Saya tak layan la buai bagai ni. Saya suka ummi riba je.syok ooo.

Hari ni saya baru 51 hari. Memang tak sesuai masuk buai . Kecik sangat lagi . Kalau ikut due sepatutnya saya baru umur dua minggu . Yihaaa bestnye lahir awal. Dapat tengok macam macam.

Doakan ummi saya cepat sihat ye..malam saya tak tido, ummi letih, dah la luka czer ummi saya tu sakit kalau duduk lama. Tu sebab ummi kata saya ni manja.ops anak bongsu memang manja kan?

-Aish Syakir

www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...