Sunday, July 9, 2017

Saya Dah Habis Pantang

Assalamualaikum

Alhamdulillah LM dah habis pantang 44 hari, yeayy dah boleh keluar shopping! Ahaks

Walau pun kena pantang lama sikit nak bagi luka czer pulih betul tapi LM pantang 44 hari je la dari keluar rumah. Makan dan lain lain pantang lagi. Tak boleh melasak sangat, makan pun kena jaga.

Alhamdulillah baby Aish dah mula.nak bambam..perut dah buncit, pipi dah montel dan lengan dah mula berisi. Masa lahir tu dia prem 35 minggu. Lengan dua alahaii kecik je..tulang je dengan kulit. Tengok pun sedih..

Doakan baby aish sihat dan membesar bambam macam abang kakak dia ye?

www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...