Wednesday, August 1, 2018

Anak Dah Mula Terasa Nak Ditinggal

Assalamualaikum

Pagi semua.

Sejak dua tiga harini anak anak LM yang dah mula meragam tak mau jauh dari ummi nye. Nak ke tandas pun dia meraung macam kena cubit.

InsyaAllah 13 hari lagi LM akan berlepas ke tanah suci untuk ibadah haji. Mereka dah terasa nak kena tinggal kot?

Masak pun pagi sekali, petang sekali. Tak masak lunch pun dah sekarang ni. Makan menu berat untuk sarapan mesti lebih kan untuk buat makan tengah hari. Duk gomol Ariz dan Ariz je la siang hari.

Dah sarapan ke ? LM masak mihun goreng tadi. Buat lebih sikit dapat la makan sampai tengah hari. Ingat nak grill ayam je tambah untuk lunch nanti.

www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...